Télapu 3: A szánbitorló
Éld át a Disney legújabb karácsonyi kalandját Tim Allen visszatérésével a Télapu 3: A szánbitorlóban. A karácsonyi vakáció váratlanul dermesztő fordulatot vesz, mikor Scott kizökken Mikulás mivoltából, és Zúzmara Jack megfagyasztja a karácsonyt. Hacsak Scott vissza nem kapja „mikulási“ munkáját, egy nagyon jeges „Fagyácsony“ lesz úrrá a világon!