Black is King
Beyoncé vizuális albuma újraértelmezi Az oroszlánkirály tanulságait a mai fiatal királyok és királynők számára, akik saját koronájukat keresik. A mese, amely egy fiatal király áruláson, szerelmen és önazonosságon keresztül vezető transzcendens útjáról szól, a fekete családok korszakokon átívelő utazásai előtt tiszteleg.