Garfield a társaival, Jonnal és Ubullal, Londonba utazik, ahol találkozik a hasonmásával, Herceggel, az arisztokrata cicával, aki nemrég örökölt egy meseszerű kastélyt. Szerepet cserélnek, s hamarosan Garfield már gondtalanul élvezi a luxust. Egyetlen probléma akad: útjában áll a hitvány Lord Dargisnak!