Amerika Kapitány: A tél katonája
A Marvel Amerika kapitány: A tél katonája című filmjében Steve Rogers (Chris Evans) egyesíti erőit a Fekete Özveggyel, Natasha Romanoff-fal (Scarlett Johansson), hogy megküzdjenek az erős és kiismerhetetlen ellenséggel a jelenkori Washington DC-ben.