Die Hard 5. - Drágább, mint az életed
Bruce Willis újra akcióban (észbontó, lélegzetelállító, nagy dirrel-durral járó akcióban) John McClane szerepében, a hős New York-i zsaruként, aki jó érzékkel mindig rossz helyen van a jó időben.