A Robinson család
Ez a hősies történet a Robinson család bátor tetteit beszéli el, akik hajótörést követően leleményességüket használva képesek legyőzni a természet nehézségeit, és új otthonukat civilizált közösséggé varázsolni. A legnagyobb kihívással egy mindenre elszánt kalózbanda képében találkoznak, akik földi paradicsomuk lerombolásával fenyegeti őket.