Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása
Az „Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása” a 11 éves Alexander és családja mexikói utazását követi végig, ami borzalmasan alakul, köszönhetően egy elátkozott bálványnak. Ebben a vadiúj családi vígjátékban többek között Eva Longoriát, Jesse Garciát, Paulina Chávezt, Rose Portillót, Thom Nemert és Cheech Marint is láthatjuk.
Az „Alexander és az ő szörnyű, borzalmas, egyáltalán nem jó, nagyon rossz utazása” a 11 éves Alexander és családja mexikói utazását követi végig, ami borzalmasan alakul, köszönhetően egy elátkozott bálványnak. A balszerencsés esetek sorozata arra sarkallja hát őket, hogy visszavigyék a bálványt oda, ahova tartozik. Ebben a vadiúj családi vígjátékban többek között Eva Longoriát, Jesse Garciát, Paulina Chávezt, Rose Portillót, Thom Nemert és Cheech Marint is láthatjuk. A film rendezője Marvin Lemus, írója Matt Lopez, és Judith Viorst azonos című regénye alapján készült. Producerei Shawn Levy, Dan Levine, Dan Cohan, Lisa Henson, vezető producerei Eva Longoria, Emily Morris és Shelly Strong.