Égenjárók
Amikor Tyler és Nick Burns, a tini testvérpár felfedez, és magáénak nyilvánít egy kis UFO-t, amely városuk közelében zuhan le. Megismernek egy vészjósló idegen tervet. Világok csapnak össze, a testvérpárnak meg kell menteniük egymást... és persze a Földet is.
A tini testvérpár Tyler és Nick Burns életük utazására mennek, amikor felfedeznek egy lezuhant UFO-t a városkájuk közelében. Tyler és Nick magáénak nyilvánítja a kis űrhajót, de hamarosan rájönnek, hogy nem csak a hajó él, de Tyler is másvilági képességekkel kezd rendelkezni. Amikor a testvérek felfedeznek egy gonosz idegen tervet, Tylert elfogják. Az UFO segítségével Nicknek kalandra kell indulnia az idegenek birodalmában, hogy megmentse tesóját és a Földet.