Iwájú: A Day Ahead
A három kontinensen forgatott „Iwájú: A Day Ahead” a pánafrikai Kugali képregénykiadó alapítóinak történetét meséli el, akik valóra váltva álmukat saját gyártású animációs sorozatot készítettek a Walt Disney Animation Studioszal karöltve. Az ABC News Studios és a Walt Disney Animation Studios közös dokumentumfilmje.
Az „Iwájú: A Day Ahead” című, három kontinensen forgatott dokumentumfilm a pánafrikai Kugali képregénykiadó alapítóinak történetét meséli el, akik valóra váltva álmukat saját gyártású animációs sorozatot készítettek a Walt Disney Animation Studioszal karöltve. Az ABC New Studios és a Walt Disney Animation Studios csapata, akiknek a „Messze hívó szó: A Jégvarázs II születése” című dokumentumsorozatot is köszönhetjük, megmutatja, hogy ha a tehetség lehetőséggel párosul, bármi megtörténhet.