Johnny Cunami
Johnny Kapahaala, a tini-szörfözés szenzációja kénytelen egy kis vermonti síközpontba költözni. Egy régóta tartó csata kellős közepébe kerül a helyi felkészítő iskolai síelők és az állami iskolai snowboardosok között.
A Disney Channel új eredeti filmje, a JOHNNY CUNAMI Johnny Kapahaala, egy tini szörfös szenzáció történetét meséli el, akit kiszakítottak szigeti otthonáról, Hawaiiról, és egy kis vermonti síközpontba kényszerül költözni. Egy régóta tartó csata kellős közepébe kerül a helyi felkészítő iskolai síelők és az állami iskolai snowboardosok között. Nagyapja segítségével mégis ő lesz a hegy legjobb sportolója.