Kincskereső kölykök
A Disney ellenállhatatlan beszélő kutyakölykei olyan kalandra indulnak a filmben, ami egészen a világ másik felére, az ősi Egyiptom romjai közé vezeti őket. Néhány egzotikus új barátjuk segítségével mókával körített, izgalmas utazásra vállalkoznak. A körmönfont macskával folytatott versenyfutás során a kölykök és új barátaik, Cammy és Babi csapdákat kerülget, rejtélyeket old meg, és feltár egy titokzatos sírkamrát, amely az állatvilág által ismert legnagyobb kincset rejtheti. A mozgalmas és szívet melengető kincskeresés során a kiskutyák megtanulják a csapatmunka és a barátság fontosságát, miközben újra meg újra kiváló szórakozást nyújtanak az egész családnak.