Macskarisztokraták
Egy előkelő cicát és kiscicáit elrabolja egy mohó inas, aki meg akarja szerezni az örökségüket. Helyzetük kilátástalannak tűnik, amíg meg nem ismerik Thomas O'Pamacsot, a vagány kóbor kandúrt.
A kedves és hóbortos milliomosnő közzéteszi végrendeletét, mely szerint minden vagyonát macskájára, Hercegnőre és kölykeire hagyja. A hoppon maradt, pénzsóvár komornyik dúl-fúl, és cselt sző az örökösök ellen. Ám Thomas O’Pamacska, a verekedős háztetőzenész dzsesszbandájával a bájos macskahölgy és cicái segítségére siet. Igazi Disney klasszikus, ami garantáltan elbűvöli az egész családot!