Csoda a jégen
A csoda a jégen a játékosból lett edző Herb Brooks (Russell) történetét meséli el, aki 1980-ban olimpiai bajnoki címig vezette az amerikai hokiválogatottat a látszólag verhetetlen szovjet csapat ellen.
A folyamatos akcióval és izgalommal átszőtt jégkorongos film, a CSODA A JÉGEN igaz történetet mesél el a sporttörténelem egyik legfelemelőbb sikeréről, az 1980-ban olimpiát nyert amerikai hokiválogatott Szovjetunió felett aratott diadaláról. Kurt Russell kiváló alakítást nyújt a dinamikus, elszánt edző Herb Brooks szerepében, aki megkísérelte a lehetetlent, legyőzni a látszólag verhetetlen szovjeteket. Brooks megregulázta a beválogatott 26 fegyelmezetlen srácot, akik ennek köszönhetően úgy játszottak, mint addig soha, és 20-at közülük olyan csapattá gyúrt össze, akik elhitték, elérhetik az elérhetetlent, miközben reménnyel töltötték meg egy nemzet szívét.