Nancy-i gyilkosságok
Nancy, a francia szecesszió fővárosa. A város hosszú sétákra invitál a belváros nagypolgári homlokzatai mentén, a Meurthe partján, csalogat a Szépművészeti Múzeum és a hírhedt Place Stanislas. Csakhogy egy árverésen egy megborotvált, halálra kínzott nő holtteste kerül elő, testére a boszorkány ősi francia szinonímáját, a „guenoche” szót írták vérrel.
Nancy, a francia szecesszió fővárosa. A város hosszú sétákra invitál a belváros nagypolgári homlokzatai mentén, a Meurthe partján, csalogat a Szépművészeti Múzeum és a hírhedt Place Stanislas. Csakhogy egy árverésen egy megborotvált, halálra kínzott nő holtteste kerül elő, testére a boszorkány ősi francia szinonímáját, a „guenoche” szót írták vérrel. Laurence Weber kapitány és fia újdonsült barátnője, Chloé Guérin hadnagy kezd nyomozásba.