Gyilkosságok La Ciotat-Ban
A La Ciotat-i hajógyár egyik hangárjában felakasztott férfi ügye során a fiatal Anne Sauvaire főfelügyelő egy olyan történettel találkozik, amelyet mélyre eltemettek a városlakók és az egykori hajógyári munkások múltjában. A riporter Batti Vergniot mellészegődik a régi társadalmi konfliktusokat feltáró, bonyolult nyomozás során, nem sejtve, hogy annak milyen következményei lesznek.
A La Ciotat-i hajógyár egyik hangárjában felakasztott férfi ügye során a fiatal Anne Sauvaire főfelügyelő egy olyan történettel találkozik, amelyet mélyre eltemettek a városlakók és az egykori hajógyári munkások múltjában. A riporter Batti Vergniot mellészegődik a régi társadalmi konfliktusokat feltáró, bonyolult nyomozás során, nem sejtve, hogy annak milyen következményei lesznek. Anne titkos személyes kutatása az apja múltja után belezavar a nehéz nyomozásba egy olyan kisvárosban, ahol a hallgatás törvénye nem csak mítosz. A múlt elmúlt. A második gyilkossággal a nyomozás megtorpanni látszik.