Gyilkosság St. Omer-Ben
Doulac kisvárosának békéjét feldúlja egy névtelen levélíró, aki azzal fenyegetőzik, hogy felfedi az igazságot egy néhány évvel korábban elkövetett gyilkosságról. Minden házra a kétség és a gyanú árnyéka borul. A titokzatos üzenetek egy gyilkost is felbőszítenek, aki semmitől sem riad vissza, hogy elkerülje a lelepleződést.
Doulac kisvárosának békéjét feldúlja egy névtelen levélíró, aki azzal fenyegetőzik, hogy felfedi az igazságot egy néhány évvel korábban elkövetett gyilkosságról. Minden házra a kétség és a gyanú árnyéka borul. A titokzatos üzenetek egy gyilkost is felbőszítenek, aki semmitől sem riad vissza, hogy elkerülje a lelepleződést. Aubert bíró - akit évekkel korábbban levettek az ügyről - visszatér Doulacba, és nyomozni kezd, hogy megtalálja a gyilkost és a rejtélyes fenyegetés forrását.