A titok gyermekei
A fiatal, Bordeaux-i régész, Sabine a Saint Michel-bazilika kriptájában nyit meg egy kiállítást, ahol rábukkan egy piros ruhába bújtatott csontvázra, melyről kiderül, hogy anyjáé, aki 35 éve hunyt el autóbalesetben. A helyi rendőrkapitány, Pierre először rosszízű tréfának könyveli el az esetet.
A fiatal, Bordeaux-i régész, Sabine a Saint Michel-bazilika kriptájában nyit meg egy kiállítást, ahol rábukkan egy piros ruhába bújtatott csontvázra, melyről kiderül, hogy anyjáé, aki 35 éve hunyt el autóbalesetben. A helyi rendőrkapitány, Pierre először rosszízű tréfának könyveli el az esetet, azonban másnap reggel találnak egy hasonló holttestet. A rendőr és régész végül együtt igyekeznek felfejteni közös sorsukat, a különös események sűrűjében.