Neveletlen hercegnő
Mia hírnévről és pompáról ábrándozik. De amikor álma valóra válik, már nem is biztos benne, hogy örül-e az új életnek. Őt és édesanyját váratlanul meglátogatja sosem látott apai nagyanyja, és közli, hogy európai állam, Genovia hercegnője.