Phineas és Ferb - Star Wars
Phineas és Ferb a Tatuinon élnek, amikor R2-D2 és a Halálcsillag tervei véletlenül az ölükbe hullanak. A galaxis sorsa nyugszik a vállukon, amikor elindulnak, hogy visszajuttassák őket a Felkelők Szövetségének.
Phineas és Ferb egyetlen párafarmra laknak Luke Skywalkertől a Tatuinon, amikor R2-D2 és a Halálcsillag tervei véletlenül az ölükbe hullanak. A galaxis sorsa nyugszik a vállukon, amikor felbérelik Isabellát, a pilótát, Han Solo riválisát, hogy segítsen nekik visszajuttatni a terveket a Felkelők Szövetségéhez. Fokozza a bonyodalmakat, hogy Candace rohamosztagos el akarja kapni a lázadókat, és az egész galaxison keresztül üldözi őket, hogy megszerezze a Halálcsillag terveit. Mindeközben csillagközi káosz tör ki a Halálcsillagon, ahol Perry karbonit-csapdába esik, amikor meg akarja akadályozni Darthenshmirtzet a sith-inátor használatában. A saga kellemetlen fordulatot vesz: Ferb véletlenül a sith-inátor kereszttüzébe kerül, elhivatott sith-té válik, és eposzi csatába kezd a testvérével.