Szellemes kölykök
A Disney ellenállhatatlan kutyusai egy vadonatúj filmben térnek vissza, amely távolra viszi őket a városon át egy rejtelmes házba, ahol valami nagyon kísérteties dolog történik. Pár új barát segítségével – köztük egy barátságos szellemmel – ez az izgalmas kalandfilm sikítóan jó történet. Versenyben egy nem túl jó szándékú kopóval, a haverok és új barátaik, Pip, Zelda, Rodney és Skip, meg kell hogy állítsák Warwickot a Varázslót – és meg kell menteniük a világot hitvány mesterkedéseitől. A Szellemes kölykök egy szellemségesen jó kalandfilm, amely a barátságról szól, és amelyet az egész család élvezni fog.