Tengerparti tini mozi
Cowabunga! Brady és Mac, a tini szörfös szerelmesek meglovagolják a nyár utolsó hullámát, ami rejtélyes módon a klasszikus strandolós filmbe, a Wet Side Storyba repíti őket. Ebben a szörfösök a motorosokkal küzdenek meg a strand birtoklásáért... Ráadásul mindenki spontán dalra fakad és táncra perdül. Felejthetetlen élmény az egész családnak!