Veszélyes kölykök
LouAnne Johnson volt amerikai tengerészgyalogos, kezdő gimnáziumi tanár, akit kemény, de okos belvárosi diákok osztályába osztottak be. Amikor a hagyományos módszerekkel nem jut eredményre, a heves Ms. Johnson megpróbálja a szokatlant – dacolva a szabályokkal, és saját tantervet készít! A folyamat során új önbizalmat ébreszt diákjaiban – és motiválja őket a legnagyobb lehetőségeik felé.