Prom: A végzős buli
A sulibálon minden párnak megvan a maga sztorija és mindegyik egyedi. Nova Prescotté (Aimee Teegarden) az ellentétek vonzerejének klasszikus története, mivel éppen az a srác tetszik meg neki (Thomas McDonell), aki tökéletes báli estéjének legfőbb akadálya. Rengeteg nevetés és drámai helyzet vár mindannyiunkra, miközben titkokra derül fény, látszólag stabil lábakon álló kapcsolatok inognak meg, és új szerelmek gyúlnak lángra. Készüljön fel mindenki egy mókásan őszinte randevúra a végzettel, feltörekvő sztárpalánták sorával a főszerepekben. Mindenki több száz napot tölt iskolapadban, ám végzősként csak egyszer bálozik.