A Cleveland-show
A Cleveland-show egy részenként félórás animációs sorozat, amely végigköveti mindenki kedvenc, halk szavú szomszédjának, Cleveland Brownnak az útját Virginiába, amint letelepedik középiskolai szerelmével, annak engedetlen gyerekeivel, és a saját 14 éves fiával, Cleveland Jr.-ral. Mikor Virginiába költöznek, Cleveland olyan szomszédokkal találja szemben magát, mint a nagyszájú, délvidéki suttyó, Lester, a hipszterségre vágyó Holt és egy beszélő medvecsalád. A Cleveland-show a sikeres tv-sorozat, a Family Guy spinoffja.