Carter ügynök
1946. Az STT-nél (Strategic Scientific Reserve – Stratégiai Tudományos Tartalékosok) Peggyre csak adminisztratív munkákat bíznak, holott ő szívesebben intézne el a terepen a rosszfiúkat.
1946-ban járunk, a béke nem volt túl jó hatással Carter ügynökre, aki partvonalon kívülre került, miután hazatértek a férfiak. A fedőszerv STT titkos műveleteiben Peggyre csak adminisztratív munkát osztanak, holott ő inkább a terepen terítené le a rosszfiúkat. Emellett egyedülálló nőként próbál boldogulni magánéletében is, miután elveszítette élete szerelmét, Amerika kapitányt. Amikor régi ismerősét, Howard Starkot megvádolják, hogy bevetette halálos fegyvereit, Peggyt bízza meg azzal, hogy derítse ki, ki áll emögött és tisztázza a nevét.