Békaland
A Békaland történetei egy 13 éves lány, Anne Boonchuy kalandjait mesélik el, aki miután elcsen egy rejtélyes zenedobozt, egy varázslat útján a Békák világában találja magát, egy vad és mocsaras területen, ahol mindenki békanyelven beszél. Egy fiatal és izgága béka, Bütyök segítségével Anne szörnyből hőssé válik és megtapasztalja életében először az igaz barátságot.