Brooke Shields: Csinos kislány
Magával ragadó bepillantás az ikonikus Brooke Shields, a színésznő és modell életébe, aki szexualizált fiatal lányból a saját erejét felfedező nővé vált. Története tükröt tart a társadalom elé, amely nőket és lányokat alacsonyít le tárgyakká, és felfedi a veszélyeket, valamint annak erejét és örömét, amikor valaki át tudja venni a irányítást és képes hiteles hangon szólni.