Chip és Dale, a csipet mentőcsapat
Chip és Dale áll annak az állatokból álló, furcsa kis csapatnak az élén, akik nemcsak az emberek világát, hanem az állatok népét is szemmel tartják, miközben megoldják a felbukkanó rejtélyeket. A mentőcsapat kibogozza azokat az ügyeket is, amelyekre más fel sem figyel.