Favourites By
Ebben a fantasztikus új főzőműsorban a 24Kitchen séfjei és ismert hobbiszakácsok készítik el kedvenc ételeiket. Minden séf mesél az ételről és arról, hogy miért az a kedvencük, a néző pedig figyelemmel követheti a fogás elkészítését. A szakácsok süteményektől kezdve akár komplett vacsorákon át változatos ételeket készítenek el, és minden epizódban valami újat mutatnak be.