Fehér hó
A Fehér hó című dráma a Los Angelesben indult crackjárvány kezdeteiről, és annak alapvető, általunk ismert kulturális hatásáról szól.
A Fehér hó című dráma a Los Angelesben indult crackjárvány kezdeteiről, és annak alapvető, általunk ismert kulturális hatásáról szól. A történet számos szereplőt követ végig a bűn útján: köztük van Franklin Saint, a hatalomra éhes, fiatal utcai vállalkozó; a Medve becenévre hallgató Gustavo Zapata, egy alvilági család hatalmi harcába keveredő mexikói birkózó; Teddy McDonald, a sötét múltja elől menekülő CIA-ügynök, aki a nicaraguai kontrák finanszírozása érdekében nem hivatalos műveletbe kezd; és Lucia Villanueva, egy mexikói gengszterbáró magabiztos lánya. A Fehér hóban mindenki azért hajt, hogy elérje végső célját: pénzt, hatalmat és befolyást Los Angelesben.