Gigantosaurus
Négy fiatal dinoszaurusz barát felfedezi a történelem előtti kalandvilágot, ahol a legizgalmasabb rejtély a Gigantoszaurusz, a legnagyobb és legvadabb dinoszaurusz, akit valaha is látott a világ! A kíváncsi Mazu, a játékos Tiny, a félénk Bill és a bátor Rocky mind fel akarják fedezni a megfoghatatlan Gigantoszaurusz titkait, és rájönnek, hogy nekik is van mit tanulniuk tőle.