Loki
A Marvel Studios új, „Loki” című sorozatában, amely a „Bosszúállók: Végjáték” eseményei után játszódik, Loki (Tom Hiddleston), a szeszélyes gonosztevő újra a csínytevés isteneként tevékenykedik. A rendezői feladatokat Kate Herron látta el, a vezető forgatókönyvíró pedig Michael Waldron volt.