Manny mester
Manny mester és az ő doboznyi barátságos, buta szerszáma a környékükön a legmegfelelőbbek, ha valami probléma merül fel. A sorozat e melegszívű szerelő és beszélő szerszámok válogatott csoportjának humoros kalandjait követi nyomon, miközben az óvodáskorú nézők számára mintaszerű konfliktusmegoldásokat és problémamegoldó készségeket nyújt. A Manny mester egy multikulturális sorozat a dolgok rendbetételéről.
Manny mester és az ő doboznyi barátságos, buta szerszáma a környékükön a legmegfelelőbbek, ha valami probléma merül fel. A sorozat e melegszívű szerelő és beszélő szerszámok válogatott csoportjának humoros kalandjait követi nyomon, miközben az óvodáskorú nézők számára mintaszerű konfliktusmegoldásokat és problémamegoldó készségeket nyújt. A Manny mester egy multikulturális sorozat a dolgok rendbetételéről. A latino hős, Manny Garcia egy segítőkész, elszánt fiatalember, aki a város szakértője, ha meg kell javítani valamit, ami nem működik. Manny komikus kalandjai a spanyol kultúrát és nyelvet ismertetik meg, miközben Manny és szerszámai megmutatják a fiatal nézőknek, hogyan lehet a legjobban eligazodni a mindennapok nehézségeiben.