Miles a jövőből
Bombasztikus! Miles és bolygóközi családja a világűr meghódítására indul. Legyen szó idegen életformák megismeréséről, csillagközi száguldásról vagy új bolygók feltérképezéséről, Miles mindig számíthat a családjára a galaxis felfedezése során. Kalandozz a Callisto családdal, akik a Holnapföldi Átkelési Hatóság képviseletében segítenek összekötni a világegyetem távoli pontjait. Holnapföldén a legmerészebb álom is csak a kezdet!