A „Mrs. America” az egyenjogúsági törvénymódosítás (ERA) ratifikálására irányuló mozgalom történetét meséli el, és azt a váratlan ellenállást, amelyet egy Phyllis Schlafly nevű konzervatív nő, más néven "a néma többség kedvence" vezetett. A sorozat a korszak nőinek – Schlafly és a második hullámos feministák, Gloria Steinem, Betty Friedan, Shirley Chisholm, Bella Abzug és Jill Ruckelshaus – nézőpontjából meséli el, hogyan segítette a 70-es évek egyik kulturális háborújának egyik legnagyobb harcmezője az Erkölcsi Többség felemelkedését, és változtatta meg örökre a politikai viszonyokat.