Nature Boom Time
Kövesd Charlie-t, Kirby-t és Patricket, ahogy bejárják az Egyesült Államokat, hogy megismerjék a különböző fafajtákat — és azt, hogy mitől lesz a természet hihetetlenül szuper. A tudományt és a történelmet papírkivágásokkal és a főhadiszállásra visszatérve a bolondos Casey segítségével magyarázzák el.