Ötletgyár
Szórakozz az Ötletgyárral, a Disney Junior kedvenc alternatív bandájával, ami ovisoknak szól! Rich, Scott, Dave és Smitty együtt dolgoznak és ötleteket gyűjtenek az Ötletraktárban, hogy barátaikkal, Ninával és a Raktári egérrel megoldják az „ötletvészhelyzeteket”.
Szórakozz az Ötletgyárral, a Disney Junior kedvenc alternatív bandájával, ami ovisoknak szól! Rich, Scott, Dave és Smitty ötletgazdák, akik együtt dolgoznak és ötleteket gyűjtenek az Ötletraktárban, hogy barátaikkal, Ninával és Raktári egérrel megoldják az „ötletvészhelyzeteket”. Minden epizódban eredeti dalok hangzanak el a zenekar előadásában.