A nagy öreg
Dan Chase évtizedekkel ezelőtt kereket oldott a CIA elől, és azóta a civilizációtól elszigetelten él. Amikor egy bérgyilkos érkezik, hogy kiiktassa őt, az öreg ügynöknek rá kell jönnie, hogy a jövője biztosításához el kell rendeznie a múltját.