Private Life
Barcelona, 1929–1931. Verdensutstillingen har begynt, og byen opplever en periode med prakt og uvøren sløsing, som snart skal settes en stopper for av børskrakket i 1929. Vida Privada følger tre generasjoner i én familie og speiler borgerskapets dekadanse i Barcelona tidlig i det 20. århundre.