Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili og Marta er tre jenter som bor sammen i en leilighet før OL i Barcelona. De bestemmer seg for å spille et spill: unngå alle forspill til jakten, og ha et forhold til den første mannen som spør hva de heter.