Cruella
Emma Stone spiller i Disneys "Cruella", som utforsker den opprørske ungdomstiden til en av filmverdenens mest notoriske – og notorisk moteriktige – skurker, Cruella de Vil. "Cruella", som foregår under punkrock-revolusjonen i 1970-tallets London, følger den unge svindleren Estella og hendelsene som får henne til å dyrke sin ondskapsfulle side og bli den høylytte og hevnlystne Cruella.