North of the Sun
Inge Wegge (25) og Jørn Ranum (22) tilbrakte ni måneder i den isolerte bukten på en avsidesliggende arktisk øy utenfor kysten av Nord-Norge. Der bygget de en hytte av drivved, og spiste mat som var utgått på dato. Og hva var motivasjonen deres? Å surfe på bølger fra det enorme Atlanterhavet, og gjøre det arktiske eventyret uforglemmelig.