Spenning
Nice, Sør-Frankrike, 1978. På julaften får Annie en telefon fra datteren som forlot henne flere år tidligere for å slutte seg til en sekt. Med politiets hjelp har Annie bare noen få minutter på seg til å finne ut hvor datteren er og redde henne fra et masseselvmord.