Spøkelsene I Le Havre
I en leilighet i Le Havre – en industriby i Nordvest-Frankrike – blir en mumifisert kropp funnet i en skorstein. Politisjef Ariane Salles blir sendt for å etterforske, sammen med sin venn og kollega Gaspard Lesage. Etterforskningen tilspisser seg mens de prøver å identifisere den avdøde. En respektert lokal familie ser ut til å være knyttet til saken.