Story of... Coffee
Bli med kaffebrenner og sosialentreprenør Dean Cycon og Globe Trekker-vert Judith Jones når de utforsker kaffens historie i filmen "Coffee: The Drink that Changed America". De følger opprinnelsen fra Etiopia for over tusen år siden til populariteten blant muslimer i Arabia og spredningen av kaffehus i det osmanske riket.