Desert Coffee
Slab City er et okkupantsamfunn i Sonoran-ørkenen og "det siste fristedet i Amerika". Innbyggerne lever uten alle bekvemmeligheter i ødelagte husvogner eller gamle skolebusser uten innlagt vann, strøm eller kloakksystem. Deres nærmeste nabo er et skytefelt for Marinekorpset.