The Housewife & the Shah Shocker
Dykk ned i sjokkanklagene mot "The Real Housewives of Salt Lake City"-stjernen Jen Shah og hennes påståtte involvering i et langvarig telesvindel.
Fansen stiller ofte spørsmål ved hvordan Jen Shah, stjernen i "The Real Housewives of Salt Lake City", finansierer hennes overdådige livsstil. Teorier dukker opp etter at hun er siktet for å drive en telesvindel som angivelig bedrar eldre fra sparepengene deres.