Bebe legger ut på en akustisk turné på ulike scener i Latin-Amerika og Spania for å feire 10-årsjubileet for sitt første album, «Pafuera Telarañas». Det er et tilbakeblikk på den spede begynnelsen, da hun begynte å spille på barer rundt Madrid. Et personlig portrett av en unik personlighet som har rørt millioner av mennesker med sangene sine over hele verden.