Jardin De Minuit
Månen skinner på et ungt par som leker i skogen. Leken fører dem inn i en ukjent hage midt i en lysning. Uvitende om faren som lurer i skyggene, vandrer de unge elskende langs stiene i Midnattshagen. Litt etter litt blir de overveldet av en fengslende sjarm og går seg vill i den mystiske labyrinten. Klarer de å bryte fortryllelsen som holder dem fanget?