Hånden som rører vuggen
En spenningsfylt og forførerisk psykologisk thriller som gjenskaper den klassiske filmen. En velstående forstadsmor får en ny barnepike inn i hjemmet sitt, men oppdager at hun ikke er den hun hevder å være.